Translate

dimarts, 30 de juliol del 2013

Quan apreta la calor, com ho està fent ara…, venen de gust plats lleugers i frescos, oi?


Crema freda de carbassa i taronja


A l'estiu les cremes fredes son perfectes perquè les pots deixar enllestides i servir-les en qualsevol moment, a més, ens ajuden a combatre la calr. 
Aquesta és molt fina, fresqueta i amb un contrast exquisit entre la carbassa i la taronja! deliciosa!!!!


Ingredients:
- 700 g de carbassa
- 3 taronges
- 125 g de formatge fresc tipus philadephia
- Sal



Preparació:

Pelar i tallar en trossos la carbassa i posar-la a bullir en abundant aigua amb sal. Un cop cuita la carbassa, colar-la però conservar l’aigua.
Triturar la carbassa amb el suc de les taronges i el formatge fresc. Ajustar la textura de la crema amb l’aigua de bullir la carbassa. (Jo no la vaig haver d’afegir tota, només un parell de rajolins, perquè amb això ja vaig obtenir la textura desitjada).
Refredar a la nevera.

Per acompanyar vaig embolicar unes gambes pelades amb pernil salat, les vaig punxar en una broqueta i les vaig posar al forn amb el gratinador per coure les gambes i que el pernil quedés cruixent.
Deixo anar la vostra imaginació i proveu altres acompanyaments segur que l'encertareu.

Nota: Cal tenir en compte quan s’ajusta la textura que la crema en refredar-se s’espesseix una mica.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada